Friday, April 16, 2010

Keturunan??!

Kenapa keturunan aku dipersoalkan?
Siapa dia persoalkan keturunan aku?
Salah aku ke keturunan aku macam tu?

Ya Allah, knp berat sungguh dugaan ni?
Hati aku sakit, pedih....
Tiba2 dia muncul dengan mengata dan menghina keturunan aku
Keturunan aku dipandang hina
Aku dikatakan perempuan jahat kerana keturunan aku
Kenapa kejam dunia ni?

Aku tak akan maafkan untuk selama-lamanya
Hati ini cukuplah kau menderita
Cukuplah percaya satu hari nanti semua akan tenang
Cukuplah percaya semua akan berakhir dengan elok

Kenapa dia perlu kata aku seteruk ni?
Aku sedih...terlalu sedih
Kenapa keturunan dipersoalkan...
Tak apa Shafira...
Seburuk2 keturunan, ia tetap keturunan aku
Ia tetap keluarga aku
Aku bersyukur dengan apa yang diberi dan dipinjamNya

Aku doakan kau dapat berjumpa dengan orang dari keturunan yang baik2..
Terima kasih atas semua kata2 hinaan selama ni...
Terima kasih tak terhingga

No comments: